Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-10, 18:50   #1019
shoreline

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Premier Liga har premiär i helgen och jag drar två spel redan nu eftersom att jag tror att oddsen kommer sjunka rejält.

2011-03-12 12:00FotbollAnzji vs Krasnodar 1 FT 294 2.080

Anzji har satsat enorma pengar under sin nya ägare. Har värvat in en del rutin från den ryska ligan och sen kompetens från brasilien i Jucilei och Diego Tardelli. Värvningen av Carlos är mest för uppmärksamhet.
Anzjis sprudlar såklart av optimism inför säsongen och fansen snackar redan om guld, och med tanke på hur mycket pengar som den nya ägaren har så är det inte en omöjlighet, även om det blir lite väl tidigt den här säsongen.
Krasnodar är en nykomling som haft svårt att hitta riktigt bra spelare. Kommer slåss i botten hela säsongen och dubbla pengarna här tycker jag är riktigt bra!

2011-03-14 16:45FotbollVolga vs Tomsk 1 FT 196 2.660

Volga är nykomling och har värvat mycket, och i mina ögon, bra spelare inför den här säsongen. Tror inte att man behöver oroa sig för att ramla ur då laget har väldigt mycket rutin och kvalité. Kan såklart vara ett problem att spela ihop laget.
Tomsk har återigen fått ta det som blivit över hos de andra lagen då man aldrig har några pengar och oftast lever på inlånade spelare.
Har tappat enormt mycket anfallskraft i Kornilenko och Dzyuba och jag kan inte se vem i dagens trupp som ska kunna fylla de skorna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat