Hallå alla kära medlemmar!
Nu är det så att jag har fått ett problem med Moneybookers och jag hoppas att någon här kanske har några smarta tips på vad man kan göra
För cirka 1 vecka sedan så skulle jag föra över pengar från mitt moneybookers konto till mitt konto på nordicbet men då fick jag detta trevliga meddelandet:
Error
Your account is locked for outgoing transfers therefore we cannot complete this transaction.
To unlock your account, you would need to provide us with colour copies (scan or camera image) of the following documents:
* Your valid official identification document such as your international passport, national identity card or driving licence;
* Proof of address such as recent utility bill or bank statement;
Please send them via email to:
[email protected]
Och självklart gör jag som det står och mailar dom det dom vill ha, laddar även upp en bild på mitt id-kort på moneybookers.
Och idag hade det gått 1 vecka utan några svar ifrån idioterna. Har även mailat dom säkert 6 gånger utan några svar alls. Så jag besluta mig för att ringa dom vid 12 tiden idag och får då prata med supporten som lovade mig att skicka ett mail inom 30 minuter för att lösa detta problem. Och efter 1 och en halv timma hade jag inte fått någon mail så jag ringer igen och får samma svar igen. Och inget mail dök upp. Ringde då sista gången vid halv 6 och fick samma svar. Och självklart har fittorna inte skickat något mail än.
Min limit gräns är på: 52962.00 SEK / in any 90 day period
och jag har enbart använt mig av 34035.39 SEK
Så är det någon här som vet hur jag ska göra för att få ut mina 3274.63kr ?
