Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-11, 12:54   #1
Soap

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Dagens fotboll 10/3

Ogiltigt spel-ID: 316084

Its friday Im in love... With Etoo som jag hoppas punkterar Brescia borta ikväll.
Saxat från Svenska fans:

Citat:
"Samuel Etoo, som just fyllt 30 bast, är tillbaka, om han ens varit borta. Några belackare var snabba med att påpeka att kameruniern inte gjort ett spelmål på några matcher. Men belackarna kan vara tysta. Etoo är uppe i 30 mål denna säsong och det lär bli åtminstone ett till under fredagskvällen."
Brescia har gjort bra ifrån sig mot Roma och Juve men jag tror att Inter som lag just nu, med lite extra vila under veckan, ror hem detta med kanske två bollar. 5-2 hemma mot Genoa senast är betryggande.

Ogiltigt spel-ID: 317087

Jag ryggar spelbloggaren Bettinggurun på Rennes dnb hemma mot Marseille
Motivering från bloggen:
Spoiler:
Fett möte i dagens ligue 1 och förra årets franska ligamästare tar sig an, det formstarkaste laget i ligan. Marseilles anfallare Brandao var i veckan med om en "skandal" och har blivit hemskickad till Brasilien en vecka, han kommer inte att spela. Ytterligare anledningar till att jag väljer att spela på Rennes är att Marseille har en viktig match i CL på tisdag. Marseille kommer att sakna Azpilicueta och tidigare nämnda Brandao. Gignac och Valbuenas fysiska status är för tillfället även osäker men är i alla fall med i truppen. Rennes har bra hemmafacit (9-3-1) och har 5 raka segrar i ligan varav 4 hållna nollor. Hemmalagets trupp ska sen senaste 1-0 vinsten borta mot Montpellier vara intakt. Tilläggas skall att Marseille har haft det svårt att ta full pott mot topplagen. /bettinggurun.blogspot.com/

Ska klura lite på Sigma Olomouc och Besiktas som båda har bortamatcher idag.
All info uppskattas som vanligt!