Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-14, 22:51   #1039
shoreline

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

2011-03-15 15:00KHLSalavat Yulaev vs Ak Bars Kazan 1 FT 278 2.180

Har varit tre matcher som resultatmässigt varit jämna. Senast var Salavat mycket bättre och skulle ha vunnit under ordinarie. Jag tror att det är rätt uppgivet i Ak Bars, man vet att man inte kommer vända 0-3 i matcher, för hur bra man än är så är Salavat extrema just nu.
Det märktes redan i slutet av grundserien att man var ruskigt bra, och efter 4-0 i matcher mot Sibir och 3-0 mot Ak Bars så kan ingen säga något annat.

Erik Ersberg har vunnit målvaktsmatchen och jag kan inte tänka mig att Bykov tolererar något annat än fullt fokus här, för man vill absolut inte släppa in Ak Bars i matchserien.
4-0 i matcher skulle vara en enorm käftsmäll på den största rivalen, och det är motivation nog.

2011-03-15 15:00KHLMagnitogorsk vs Avangard Omsk 2 ML 278 1.850

Sett till hur matcherna utvecklat sig så borde Avangard leda den här matchserien. Senast fick man utdelning för allt sitt slit och vann behagligt tillslut, 6-3. Nu vet man att man kan vinna mot Magnitogorsk, nu har man läge att ta igen de två hemmaförlusterna man drog på sig.
Att Avangard var grundseriens bästa lag är ingen slump, man har ett extremt bra lag och jag tror att man kvitterar den här matchserien, inte omöjligtvis efter OT.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1), yertle (+1), Dompa (+3)
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat