Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-15, 16:33   #51
TheDarkKnight
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Hv71 @ 2.34

Finner helt klart spelvärde i den här. Visst AIK har varit årets största hockeyskräll i Elitserien den här säsongen och dem har en grym målvakt. Allt bör ju peka mot att dem säkrar sin plats till semifinalerna sensationellt hemma på hovet idag.

Men med 3-0 så kommer det, vare sig man vill eller inte en trygghet och man spelar inte under piskan längre. AIK har redan överträffat alla förväntningar man hade på sig, bara att ta sig till slutspelet var ju en mindre sensation i sig. Hade någon sagt till mig innan slutspelet " Du, AIK kommer slå ut HV med 4-0 i matcher i kvarten, och du får 2,34 på att de inte blir så" Så hade jag skrattat och tagit det som ett odds som var för bra för att vara sant. Jag säger inte att Hv kommer klara sig vidare till semi, men jag tror att det är för bra för att vara sant att AIK skulle vinna fyra i rad. Hv blir tagna av stundens allvar medans AIK har växlat ner en växel, detta resulterar i att HV vinner på ordinarie mot AIK ikväll
__________________
"At the end of the day it doesn't matter why I like a play, it just matters whether the play wins or loses."

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat