Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-15, 19:08   #1
Moffegrev

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Hjälp mig med champions league-dubbel nu 15-16e

Har fått 100:- att betta på Champions League av Betsafe, så jag tänkte dra iväg ett kombibet, men vet inte riktigt vad jag ska betta på.

Vad tror ni om den här fyrlingen;

Bayern München
United
Chelsea vs Köpenhamn Under 2,5
Madrid vs Lyon under 2,5

Till oddset 12,63.

Betsafe's erbjudande;

Citat:
1. Placera ett spel med minst 2 matcher (1X2, över/under etc.) från Champions League som spelas den 15 och 16 Mars. Vinner du, behåller du självklart det du vinner. Om du förlorar på din första lagda dubbel, återbetalar vi insatsen upp till 100 kr.

Du kan satsa mer än 100 kr, men vi återbetalar endast upp till 100 kr. Kupongen måste innehålla minst 2 matcher, men om du vill får din kupong innehålla fler matcher också.

Får ju ändå tillbaks om jag torskar bettet, och är inte intresserad av att vinna 100:-, så tänkte vräka in allt i en fyrling (hittar bara 4 matcher, och kan inte kombinera flera bets från en match).

Min fråga är alltså om ni har några vettiga bets på dessa matcher som jag kan ta, samt om det finns stor krysschans i någon match. Tänkte krydda 4lingen lite.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat