Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-15, 21:16   #131
mars
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snittgurkan Visa inlägg
Nu förstår jag inte riktigt vad du menar att det kostar mig pengar.

Det kommer att kosta mig ännu mer tror jag, om jag spelar hos dem.

Man kan hitta bättre odds än vad dem erbjuder.

Om dem har bättre odds, så äter ju kommisionen upp en del av vinsten.

Och inte hittar man något, om vilken taktik man ska använda när man spelar och bokar på deras hjälpsidor.

Ringer man och frågar så vet dem det knappt det själva. Dem föreslog att man ska boka X;et, och sedan bla bla bla.....

Det är ju en förlegad taktik att boka X:et, enligt några här på Sharps.

Vem ska man lita på? Inte är det Betfai,r har jag kommit framtill. Så snåla och gnidna som dem är och inte vill låta en göra om registreringen så man kan får ut sin bonus.
Och vad är orsaken till att man inte ska använda Moneybookers för att ta del av bonusen. Bara det får en till att missakta Betfair. Nä, för f*n man är så less på det bolaget.
Men vilket bolag tar på sig som uppgift att hjälpa sina spelare med taktiker hur de ska vinna? Det går ju liksom inte runt om dem hade gjort det eftersom alla hade spelat likadant om det fanns en viss taktik som garanterat genererade gratis pengar.

Sen får man naturligtvis jämföra oddsen med kommisionen avdragen. Faktum kvarstår, om man vill dra in lite högre summor så finns det inte mycket att välja på. Jag förstår att du personligen haft några knepiga erfarenheter men när du försöker kritsera dem på allmän nivå håller det faktiskt inte.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+1), Snittgurkan (+193)
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat