Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-15, 23:59   #132
Snittgurkan
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 585

Blandade smågodis.
Stats: 284 - 321 - 5
ROI: 115.66%
Vinstprocent: 46.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Men vilket bolag tar på sig som uppgift att hjälpa sina spelare med taktiker hur de ska vinna? Det går ju liksom inte runt om dem hade gjort det eftersom alla hade spelat likadant om det fanns en viss taktik som garanterat genererade gratis pengar.

Sen får man naturligtvis jämföra oddsen med kommisionen avdragen. Faktum kvarstår, om man vill dra in lite högre summor så finns det inte mycket att välja på. Jag förstår att du personligen haft några knepiga erfarenheter men när du försöker kritsera dem på allmän nivå håller det faktiskt inte.
Är det rätt att rycka en fråga ur sitt sammanhang utan att läsa det första inlägget som jag la in kl. 15.10, och fortsätta diskussionen därifrån, utan att ta hänsyn till vad som hänt innan. Hade kanske varit bättre om du mailat mig istället för att försöka göra mig till åtlöje genom detta förfarande.

Jag mejlade dig för drygt en månad sedan om ärendet angående bonusen, vad hände sedan?

Du sa att du skulle försöka fixa det på något sätt.

Tog du upp det med någon ansvarig på Betfair? Du har i alla fall inte nämnt ett ord om det.

Jag har inte nämnt något om gratispengar. Är det bonusen du menar är gratispengar kanske?? Och tycker du det är rättvist att vissa undanhålls viss information, som gör att man går miste om dessa gratis-pengar? Jag tror inte det. Men jag själv har försökt hjälpa andra nya medlemmar här på forumet, och får skit för det. Är det rättvist?

Nä, jag orkar inte bry längre, har hållit på för länge med detta nu. Så jag får väl "skita" i den här bonusen.

Men så länge Betfair tror att dem ska kunna köpa min lojalitet genom att avstå kommission till 100% procent och än det ena med det andra, vilket är ett piss i havet för dem, och som dem tycker att dem har råd med, så kommer jag inte att ge mig i den frågan.

Men att dem inte ger mig den bonus, jag ursprungligen hade rätt till, genom att jag klicka på Sharps länk för registreringen, tycker jag är väldigt konstigt och kommer därför heller aldrig att bli nöjaktig.

För övrigt så tycker jag att många är snåla med att ge dig Sharp$. Du är värd mer. Så du får en drös med sådana av mig för jag tycker du gör ett hyggligt jobb med sidan i alla fall.

Senast redigerad av Snittgurkan den 2011-03-16 klockan 00:17.
Snittgurkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat