Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-16, 00:32   #133
mars
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snittgurkan Visa inlägg
Är det rätt att rycka en fråga ur sitt sammanhang utan att läsa det första inlägget som jag la in kl. 15.10, och fortsätta diskussionen därifrån, utan att ta hänsyn till vad som hänt innan. Hade kanske varit bättre om du mailat mig istället för att försöka göra mig till åtlöje genom detta förfarande.

Jag mejlade dig för drygt en månad sedan om ärendet angående bonusen, vad hände sedan?

Du sa att du skulle försöka fixa det på något sätt.

Tog du upp det med någon ansvarig på Betfair? Du har i alla fall inte nämnt ett ord om det.

Jag har inte nämnt något om gratispengar. Är det bonusen du menar är gratispengar kanske?? Och tycker du det är rättvist att vissa undanhålls viss information, som gör att man går miste om dessa gratis-pengar? Jag tror inte det. Men jag själv har försökt hjälpa andra nya medlemmar här på forumet, och får skit för det. Är det rättvist?

Nä, jag orkar inte bry längre, har hållit på för länge med detta nu. Så jag får väl "skita" i den här bonusen.

Men så länge Betfair tror att dem ska kunna köpa min lojalitet genom att avstå kommission till 100% procent och än det ena med det andra, vilket är ett piss i havet för dem, och som dem tycker att dem har råd med, så kommer jag inte att ge mig i den frågan.

Men att dem inte ger mig den bonus, jag ursprungligen hade rätt till, genom att jag klicka på Sharps länk för registreringen, tycker jag är väldigt konstigt och kommer därför heller aldrig att bli nöjaktig.

För övrigt så tycker jag att många är snåla med att ge dig Sharp$. Du är värd mer. Så du får en drös med sådana av mig för jag tycker du gör ett hyggligt jobb med sidan i alla fall.
Heh var inte meningen att göra dig till åtlöje om du nu kände det men i så fall tycker jag du överreagerat aningen

Gratispengarna gällde angående att betfair skulle dela ut vinnande taktiker för spela/boka som jag skrev om i meningen innan, inte alls om bonusen så kanske där det blev ett missförstånd.

Har kontaktat betfair angående ditt ärende, dessvärre är det inte utrett ännu tillsammans med ett par andra saker då min kontaktperson är ute och reser mycket på events och på sistone har det varit lite väl illa från deras sida så har tyvärr inget besked att ge dig ännu :s Den typen av ärenden brukar han bara kunna fixa när han är på sitt vanliga kontor nämligen.

Håller verkligen med om att det blev skit me din signupbonus, hade ju missat att den koden vi hade back then inte tog emot MB (ingen logik i det tycker jag precis som du) så du hamna i kläm när din första insättning gjorde med MB. Men jag tycker ändå inte man kan såga hela betfair på grund av det - det stog ju dessutom i avtalet, hade varit desto allvarligare annars tycker jag. Det är såklart fritt fram för dig att såga dem men du får räkna med att dina inlägg bemöts då 99% av inte råkat ut för liknande problem och jag tycker inte att man kan kalla betfair för oseriösa utifrån bara denna händelse.

mvh
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat