Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-16, 00:47   #134
Snittgurkan
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 585

Blandade smågodis.
Stats: 284 - 321 - 5
ROI: 115.66%
Vinstprocent: 46.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Heh var inte meningen att göra dig till åtlöje om du nu kände det men i så fall tycker jag du överreagerat aningen
Spoiler:
Gratispengarna gällde angående att betfair skulle dela ut vinnande taktiker för spela/boka som jag skrev om i meningen innan, inte alls om bonusen så kanske där det blev ett missförstånd.

Har kontaktat betfair angående ditt ärende, dessvärre är det inte utrett ännu tillsammans med ett par andra saker då min kontaktperson är ute och reser mycket på events och på sistone har det varit lite väl illa från deras sida så har tyvärr inget besked att ge dig ännu :s Den typen av ärenden brukar han bara kunna fixa när han är på sitt vanliga kontor nämligen.

Håller verkligen med om att det blev skit me din signupbonus, hade ju missat att den koden vi hade back then inte tog emot MB (ingen logik i det tycker jag precis som du) så du hamna i kläm när din första insättning gjorde med MB. Men jag tycker ändå inte man kan såga hela betfair på grund av det - det stog ju dessutom i avtalet, hade varit desto allvarligare annars tycker jag. Det är såklart fritt fram för dig att såga dem men du får räkna med att dina inlägg bemöts då 99% av inte råkat ut för liknande problem och jag tycker inte att man kan kalla betfair för oseriösa utifrån bara denna händelse.

mvh



Ju längre tid det tar, innan det blir uppklarat, desto fler sådana här skyltar som det står Betfair på, samlar dem på sig från mig.
Snittgurkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat