Jag tycker att det kan vara värt att imorn i EL testa spela på de lag som förlorat "stort" i första matchen och som måste framåt med råge för att ens ha chans på ett avancemang. Båda Man City och Zenit har stora underlägen att hämta upp och måste verkligen ösa på från början och har inget att spara på. Att dom båda lagen ska leda i paus tycker jag spontant känns som bra spel. Ger runt 2 ggr hos de flesta bolagen. Både Man City och Zenit har tillräckligt med kreativitet och speed för att lösa upp en köttmur och det jag känner kan hota dessa är ju såklart kontringar från motståndarlagen som kan döda matcherna med att göra första målet. Men jag tycker inte Twente är särskilt bra på att kontra då man har få snabba spelare. Kiev är jag mer orolig för, bänkar man Sheva kan man få ett ganska så rörligt och snabbt anfallsspel med Milevskiy i spetsen. Dock har ju City lite mer marginal att gå på än Zenit så man kommer säkerligen kontrollera defensiven i början för att inte direkt gå på pumpen och vara mer eller mindre utslagna. Skadorna i Zenits offensiv är också ett ganska kraftigt minus men Danny, Kerzhakov och Lazovic är ju hyfsade spelare
En tanke bara, kan vara värt att kolla närmare på.