Benfica är i mina ögon ett väldigt bra spel imorgon.
"Enligt de senaste rapporterna verkar det bli som att PSG lirar på bortaplan mot Benfica. Anhängare till den portugisiska klubben, det bor väldigt många i Parisregionen, har köpt upp alla tomma stolar och inte mindre än 38 000 ”Paris-portugiser” har säkrat biljett till matchen. Detta enligt RMC, som brukar ha koll på läget."
Först var jag lösningen på allting, nu är jag problemet”, Luis de Carvalho Nenê kände sig utpekad efter matchen mot Montpellier. Inte så konstigt kanske efter att anfallaren Guillaume Hoarau antytt att Nenê är för egoistisk. Brasilianaren behöver stå i rampljuset jämt, ungefär, den uppfattningen verkar fler (avundsjuka) spelare i laget dela. Detta sade Hoarau dessutom i halvtidspausen i söndags. Klumpigt av Hoarau och stämningen har inte lyfts direkt. Tvärtom. PSG-presidenten, Robin Leproux, var nere på träningsanläggningen, Camp des Loges, för att tala spelarna till rätta och även coach Kombouaré har samtalat med de inblandade.
Allt taget från PSGs SvenskaFans
Troliga laguppställningar
PSG: Edel, Jallet, Tiene, Armand, Sakho, Makelele, Bodmer, Nene, Erding, Hoarau, Giuly
Benfica: Roberto, Luisao, Maxi Pereira, Coentrao, Sidnei, Aimar, Carlos Martins,Gaitan, Salvio, Cardozo, Saviola
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|