Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-04, 17:55   #11
Mare Nostrum
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 0
Standard

Har två klara spel och sen några matcher jag avvaktar:

New York Rangers - Capitals @ 1.92
Capitals är helt sjukt bra nu och efter den senaste vinsten mot Boston slog man klubbrekord med 11 raka segrar. Rangers har dålig form med bara 1 seger senaste 7 matcherna. Däremot har de rykt upp sig lite det senaste matcherna, inte släppt in så många mål och Gaborik har kommit igång med målskyttet. Deras trupp och form är dock ändå för svag för att kunna utmana Capitals ordentligt inatt. Ovechkin, Semin, Bäckström m.fl. är heta och borde kamma hem den 12e raka segern åt Capitals!

Tampa Bay - NY Islanders @ 2.00
Tampa Bay är bra just nu (4-2)! De spelar en tight hockey och är svåra att möta. Dessutom är de hemmastarka. NY Islanders hade riktigt bra form för några veckor sedan, men har nu tappat det helt och har 5 raka förluster. Dubbla pengarna på Tampa Bay är braaaao!

Ottawa - Canucks 2.55 3.95 2.35
Hmm... Ottawa har en sjukt fin trend med 10 raka segrar och 2.55 är ett bra odds på ett lag med 10 raka segrar. Igår vann de med 4-2 borta mot Buffalo och Alfredsson gjorde två mål! Dock borde de ju vara lite slitna efter denna tuffa drabbning..? Canucks går dessutom också riktigt bra atm och borde vara taggade efter den senaste förlusten mot Montreal. Avvaktar tillsvidare...

St.Louis - Sharks 3.15 3.95 2.00
Också en svår match.. St.Louis vann borta mot Chicago igår, har helt ok form och spelar en jämn hockey. Sharks tappade senast en 2-0 ledning till 2-4 mot Detroit. Dessförinnan var dock formen god och de har ett snuskigt bra bortafacit; 6 raka bortasegrar och totalt 9/10! Men avvaktar dock även här tillsvidare...

Avvaktar gör jag även med Minnesota-Edmonton pga att jag torskat två gånger i rad på att Edmonton vunnit + att oddset 1.78 på ett Minnesota som inte har sin förstamålvakt, är för lågt.
Mare Nostrum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat