Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-18, 14:50   #1
Xamdam

Xamdams avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 6
Standard

Grond will breach it, bring up the wolf's head! (NHL)

Tjo. Topic är namnet på mitt spreadsheet och är ett ett citat från LOTR om någon undrar.
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=LGXN5POBbow[/ame]

Jag har bettat under cirka 1,5 år och tjänat kanske 16-18k. En stor del av pengarna har dock tjänats tack vare bonusar. Är garanterat plus på vanliga spel utan bonustrading/bonusomsättning men inte några värdefulla siffror, fungerar inte att sätta in 100 SEK då och då, tjäna 100 SEK och sedan begära uttag. Depositerade runt 5100 på Pinny precis för att göra en seriösare satsning och se hur det går.

Först och främst så gillar jag NHL, men även en del elitserien/fotboll och annat random kan förekomma. Poängen med speldagboken är att bidra till en ökad personlig seriositet inom bettingen. Tanken är att publicera varje spel här och på så sätt vill jag undvika att slänga iväg skitspel utan närmare eftertanke, dessutom vill jag undvika att spela med hjärtat. Som tur är så har jag bara Sveriges landslag i alla sporter (duh) och Djurgårdens IF i mitt stall.

Bekanta tycker jag är dum i huvudet som bettar och att det är bortkastade pengar som jag borde lägga på sprit eller annat. Dock tycker jag det är roligt så hade jag gått minus och förlorat så spelar det ingen större roll, det är en hobby som har fördelen att man kan tjäna pengar på den. Jag hoppas på plus men ställer inga större förväntningar för att undvika att jag själv blir besviken.

En unit är 10 SEK. Standardbet är 5 U (50 SEK), men ibland spelar jag 10 U vilket självklart är 100 SEK.

Startkassa: 5100
Nuvarande kassa: 5704

Senast redigerad av Xamdam den 2011-03-19 klockan 19:32.
Xamdam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat