Ogiltigt spel-ID: 324934
Spelar egentligen 10 U på denna, lyckades dock skriva in fel unitsize och sedan låsa så blev två likadana spel i sheetet. NJD har kommit igång rejält på slutet men jag litar fortfarande inte på grabbarna i rödvitt. Caps har bättre formstatistik L10 med 9-1-0 mot NJD 7-3-0. Är troligtvis smått partisk då jag satt på Ottawa igår som spöade NJD men 2.08 ML på Caps hugger jag då NJD för mig fortfarande är ett sämre lag än Caps.
Ogiltigt spel-ID: 324943
Islanders har näst sämst bortastatistik i hela ligan, de vinster man tagit på senaste har främst kommit på hemmaplan där man är 16-20 jämfört med 11-24 på bortaplan. Jag tror att Islanders känner sig uppgivna inför slutspelschanserna samtidigt som Canes krigar precis runt strecket.
Ogiltigt spel-ID: 324987
Såg Habs slå TBL igår och man hade ett litet övertag.
Habs är bra mycket bättre statistiskt sett på hemmaplan påhejade av sina energiska fans. Samtidigt så är Rangers ganska dassiga på hemmaplan. Båda lagen relativt formstarka, NYR med 6-4-0 och Habs med 7-3-0. Är inte särskilt imponerad av Rangers som inte har så mycket tunga pjäser, utan just nu ett par medelmåttiga i Gaborik som underpresterar samt Dubinsky och Callahan. 2.45 känns lite väl högt på ett MTL som hade övertaget mot TBL igår.
Ogiltigt spel-ID: 325689
Tror även att DIF och Vancouver vinner idag. Vill spela på DIF då det är mitt lag, men oddset säger nej tack spela inte på mig jag är så liten och värdelös. Oddset säger något liknande för Vancouver.