Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-19, 10:42   #4
tino

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 2463
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Nu när du "torrkör" är du säker på att oddsen verkligen finns? Misstänker att du inte loggar in på respektive bolag innan du bokför oddsen. Bara för att oddsen finns på diverse sajter kan verkligheten vara något annat, speciellt som det är Dropping odds. Även om du kollar hos bolaget så kan oddset ändra sig när du väl loggar in och börjar klicka dig vidare. Ganska vanligt förekommande redan för 7-8 år sen och lär knappast ha minskat sen dess.

Hoppas jag inte lagt allt för mycket sordin på stämningen nu.
Jag har testat vid ca 30 tillfällen att lägga spelen på riktigt och angivet odds enligt programmet har då alltid funnits tillgängligt. Givetvis kan det komma att hända att det hinner droppa innan man hinner placera själv, men just nu är den chansen inte så stor (däremot blir den större om fler ryggar).

Jag har även fått igenom insatser på i snitt 500 kr / bet, men jag är medveten om att det bara kommer att leda till limiteringar, då speciellt på mindre marknader.

Därtill har jag redan limiterat mig till att enbart bokföra spelen på odds som finns hos ca utvalda 20st spelbolag mot verkliga 70+, vilket innebär att om ett fallande odds som kanske ligger på 2.7x finns tillgängligt hos en bookie som inte inkluderas i dessa 20, så kommer den att ta odds från en bookie på listan även om oddset är lägre, förutsatt att det uppfyller vissa kriterier.
tino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat