Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-19, 14:52   #11
Badass
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

2011-03-19 Elliot Hall - Practical Joke (Trav)

Datum: 2011-03-19
Tid: 16:25
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Elliot Hall - Practical Joke

Spel: Practical Joke H2H
Insats: 3
Odds: 2.30
Bolag: Nordicbet

Motivering:
Här spelas Practical Joke mot Elliot Hall, 3 units till 2.30 på Nordicbet...

Alla vet redan att Elliot Hall här är huvudet högre än sina motståndare, vid sunda vätskor och felfri... Det här med felfritt är dock inte så lätt för honom och denne galopperar oftare än han går felfritt - bara detta gör det spelvärt att spela emot!

PJ kommer här enbart köra framåt och då det inte finns några startkanoner utvändigt så lär han hålla spets och sedan kan han välja att köra där eller släppa till någon bra, kanske en felfri Elliot Hall - då lär dhan få chansen till slut i alla fall, då Ludde "alltid" kör undan när han har något att köra med...

PJ har bra form och med ett lopp i draget i hårt tempo så kommer hans spurt bita bra över upploppet. PJ trivs ypperligt på Jägers och har på 4 starter varit sämst trea (2 vinster, 1 andraplats, 1 tredjeplats).

Elliot Hall kan ju vinna detta med en gunga, modell mindre men han kommer få svårare och svårare att göra detta då motståndet och konkurrensen blir allt hårdare. 6-spåret bakom bilen är nog ganska bra men det innebär ändock att strulputten har hästar både invändigt- och utvändigt och detta stavas trubbel! Denne kan ju även galoppera när som helst, var som helst - så startmomentet är bara ett av problemen...

Jag tror på skengalopp från start även om han skötte sig senast efter utrustningsändring och denne kommer då få verkligt svårt att komma ikapp och vinna H2H:en mot Practical Joke...

Jag tror även att PJ har chans på speed även om EH går felfritt - självfallet blir det då mycket svårare men med galoppen som ständig följeslagare så spelar jag Practical Joke, 3 units till 2.30 på Nordicbet...

Lycka till, om någon följer...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat