Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-20, 20:06   #20
Xamdam

Xamdams avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 6
Standard

Som jag trodde var det väldigt jämnt i Djurgårdsmatchen, vi var två minuter från semifinal men jag kände på mig att Luleå skulle förstöra allt och domaren fixade ett power play och sedan gick det som det gick. Jävligt bra kämpat ändå, synd att vi inte gick vidare och hade chansen till en final mot AIK - det hade varit så jävla episkt. Helt ofattbart mycket större än "Norrlandsderby". Aja spelet blev en push, tackar DNB

Rangers var ju dessutom ett bra spel. Man vände 1-2 till 5-2 på ett par minuter, starkt.

I NHL provar jag

Ogiltigt spel-ID: 327446

Ogiltigt spel-ID: 327449

Ogiltigt spel-ID: 327450

Ogiltigt spel-ID: 327451

Ogiltigt spel-ID: 327452

Om någon nu väljer att rygga så tar jag inget ansvar om ni förlorar pengar, dagboken är först och främst för att hålla bättre skick på bettingen och kunna diskutera spel med andra. Har förut blivit hotad när folk ryggat mig och förlorat nämligen!

* Buffalo tappar 3-1 till 3-3 med 2,18 eller något kvar på klockan och förlorar direkt i OT. Ser ut att bli en förlustkväll, allt går åt helvete.. Columbus skjuter tio skott eller något matchen genom, de är slut. Phoenix skapar ingenting och torskar även de.

Tar och stänger igen den här speldagboken redan nu, förlorat så pass mycket att jag direkt tappade lusten, ingen idé att skicka ut förlustspel.

Senast redigerad av Xamdam den 2011-03-21 klockan 03:53.
Xamdam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat