Måndags fotboll
Ogiltigt spel-ID: 328173
CSKA brukar ha lätt här, segrar tre år i rad. Inga tunga avbräck, och jag tror att laget är ganska revanschsuget efter att ha åkt ur mot Porto.
Krylia har ett svagt lag i år, kommer hålla till i botten. Brukar förvisso ta sina poäng på hemmaplan, men de är så långt ifrån CSKA att kommer armélaget bara upp i normal nivå så vinner man det här.
En liten varning för att planen ska vara i riktigt dåligt skick, men det är ryska lag så vana vid att det ska inte ställa till det.
| 2011-03-21 17:30 | Fotboll | Zenit vs Anzji ÖVER |
Ö 2.5 |
FT |
204 |
2.010 |
3-2 när lagen möttes för några veckor sen i cupen. Zenit har försvarsbekymmer och jag tror att man kommer släppa till något mål här. Samtidigt är man så pass bra framåt att man nästan garanterar 2 mål eller fler hemma på Petrovskij.
| 2011-03-21 18:45 | Fotboll | Spartak Moskva vs Volga |
+1 |
FT |
204 |
2.360 |
Ja vafan, en skräll ska vi väl få med också.
Spartak var uselt i premiären mot Rostov, och verkar ha all fokus på europaspelet. Volga skrev jag om förra helgen, man har satsat rejält och har ett bra lag.
Ska absolut kunna spela jämnt här, och när man ändå får pengarna tillbaka vid en uddamålsförlust så tycker jag att oddset är riktigt bra.