Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-21, 09:04   #19
tino

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 2463
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Seriöst, är det verkligen någon här som är vinnande i längden som får satsa mer än runt 100kr på betsafe, betsson och williamhill? Det tog 1-2månader innan jag blev sönderlimiterad och tömde mina konton där, på williamhill tog det en vecka ungefär.

Bwin har maxbet 500kr för mig nu, på i princip alla marknader. Sportingbet är även de ett limiterande skitbolag.

Skall tilläggas att mitt snitbet är över 1k. Hade varit väldigt intresserad av detta klockrena system om det inte varit för limiterna, hoppas det är bättre för er.
Jag är medveten om hindret med limitering, se citat från mig själv nedan i inledande posten.

Citat:
Största hindret är givetvis att bli limiterad, men då jag har möjlighet att öka filtret till t.ex. enbart större marknader (t.ex. 40 bookmakers eller mer) så kan jag sänka den risken och utbudet är ändå bra då jag t.ex. inte har implementerat alla speltyper ännu. Därtill har jag plockat bort dom flesta oseriösa spelbolagen (se vilka som är ”tillåtna” i spreadsheet).
Igår fick jag t.ex. igenom 700 kr på Sporting Cristal, 500kr vardera på båda Challenge League, samt 500 kr på den europeiska damhandbollen. Övriga hann jag inte testa, men jag är medveten om riskerna men därav mitt citat enligt ovan. Instämmer att Betsafe kanske inte direkt går under kategorin "seriösa spelbolag", men med det menade jag i jämförelse med t.ex. Bet770 etc.

Senast redigerad av tino den 2011-03-21 klockan 09:05.
tino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat