Citat:
Ursprungligen postat av Wagner
Glöm inte Expekt. Svårt att tänka mig att dom släpper igenom mer än det lilla som ryms inom parentesen. När dom ska granska resten manuellt märker dom hur läget är och korrigerar givetvis oddset direkt. Så den som är först i kön kan möjligen få satsa några hundralappar och för alla andra gäller anpassat odds.
|
Just Expekt fick jag igenom 700kr på ett enskilt bet igår, men ja, jag vet att det inte är hållbart i längden såvida man inte håller sig till större marknader. Gällande "först i kön" hänvisar jag till följande reservation från mitt håll som jag nämnde i första inlägget.
Citat:
|
Ursprungligen postat av Tino
Då ambitionen inom kort är att placera spelen på riktigt och då jag vill kunna genomföra experimentet med rätt förutsättningar vill jag reservera mig för att spreadsheetet (dvs. det nyligen nämnda som ”annonserar” spelförslagen, men som ännu inte faktiskt har spelats) kan komma att stängas ner när som helst. Reserverar mig även för ev. felaktigheter om någon information som automatiskt förs in i det sheetet inte stämmer, och det är var och ens eget ansvar att kolla upp att odds och dylikt stämmer!
|