Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-24, 14:01   #1
kingscania

kingscanias avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kingscania goes Svensk fodaböll

Då hockeysäsongen börjar lida mot sitt slut är det på tiden att dra igång en dagbok om sen svenska fotbollen.

Jag följer fotboll från alla världen hörn, men det som ligger mig närmast hjärtat är fotbollen här på hemmaplan. Det är främst allsvenskan som jag följer, men även superettan följa ganska så noggrant.

Jag tänkte nu göra en speldagbok där jag har med mina spel. Får se om det blir många eller få spel, ska försöka att hålla nere antalet spel, fast det kan vara svårt ibland

Jag kommer spela i Units i tre olika klasser, 1,2 och 3, där 2 är ett "normal"-spel

Jag kommer skriva lite om tankarna inför varje match som spelas, men texterna kommer inte vara så långa, blir alldeles för mycket att skriva om jag ska ta med allt som jag tänker på!

Nåväl, hoppas ni läser och finner dagboken intressant....är det något som bara skriv här eller i ett PM....diskussioner får gärna uppstå....MEN jag ser gärna att eventuella frågor om vad exempelvis -0,25 betyder osv tas i PM till mig!

Spreadsheet finns under avataren!

Väl mött fotbollsvänner!

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boden (+1), Pacman (+1), Grnvit (+5), Soap (+1), bokis29 (+1), smak (+1)

Senast redigerad av kingscania den 2011-03-27 klockan 20:47.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat