Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-24, 23:35   #34
tino

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 2463
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pohjan Visa inlägg
Tycker att detta projekt är riktigt intressant.. Har följt dig sedan du började med trav-projektet. Är riktigt intresserad av sådana här projekt (hade bara önskat att man själv kunde ngt om programmering..) Du sa att detta är en app du har programmerat, skulle mkt väl kunna betala för detta när du har uppdaterat den lite. Hur gick ditt gamla projekt med dropping odds om du hade rättat dem 500 spelen som är orättade?? Lycka till med projektet och jag följer så mkt jag hinner med.. Tack för sådana "datanördar" som du finns som kan programmera sådana här program.

Pohjan
Kul att du finner projektet intressant och att du har följt med sedan Trav-resan!

Mitt gamla inofficiella DO-projekt rullade bara på i bakgrunden (likt detta gör), dock med ett större urval av bookies som inte skulle bli hållbart i längden och lite annan logik som är trimmad nu. Hur som helst "slutade" (2955st orättade spel) det äldre sheetet på 107.78% ROI med 505 rättade spel utan något filter (dvs. t.ex. alla oddsintervall, och ej nischat som nu på ca 2-3x odds).
tino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat