Ämne: NBA 28/3
Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-29, 07:21   #17
Overkill
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Nattens card för mig blir följande tre.

Ogiltigt spel-ID: 335588


Jag väljer den korta anledningen till att jag backar Bucks inatt och det är att jag anser att oddset var väl tilltaget när spelet lades. Nu har det börjat droppa till de nivåer där det känns som det bör ligga. ~60% public på Bobs medan oddset droppar på Bucks? Ja, tack.


Ogiltigt spel-ID: 335595


Celts + bortacourt = ligans i särklass bästa bortadefence med 89.8ppg bakåt. Ren fakta att klövergrabbarna är lowtotal-team (mot rätt lag). Båda lagen ligger på undre halvan av de 30 lagen i offence med 99.4ppg (101.8ppg hemma) respektive 96.6ppg (94ppg borta). Inget av lagen har sett sådär sprudlande ut i sitt offence på sistone och jag har inga bekymmer att backa under här, utelämnar eventuell OT då jag tror på en superjämn match som mycket väl kan gå just till OT. Runt 183-185 tops känns rimligt här.


Ogiltigt spel-ID: 335566


Knicks, ligans största chokers? Ja, kanske. Åtminstone ett av flera om jag får säga det själv, jag vet inte riktigt vad som är fel med det här laget. Jag förstår att public är ~70% på Magic inatt och det kan vara dumt men jag gillar deras chanser inatt. 1.88 som jag spelat till var i högsta laget hur som helst. Jag har svårt att se att Knicks ska kunna stoppa DH12 som senaste mötet stod för 33 poäng, något liknande inatt? Magic for the win med eller utan Nelson.
Och en sweeeeep blev det, NEGATIV sådan! Fy fan.

Då ska vi se, en liten kort recap får det bli.

Bucks går sista ~3.30 utan att göra poäng och förlorar med 86-87, denna match borde de stängt ner i 4Q men de förmådde inte. Hur som, nöjd med spelet men inte utfallet.

Underspelet sket sig redan i 1Q när Pacers/Celts bestämt sig för att gå över, 60 poäng satte tonen sådär och Celts hade ett skytte på närmare 70% i första. I 2Q stannade det av något med 46 poäng, i 3Q var det dock dags för 60 poäng igen med Celts skjutandes 67%. Lagen hade två quarters var kan man säga för Pacers låg på ~65% i 2Q och 4Q och vann till slut matchen som innehöll 207 poäng.

Magic tar matchen till OT, väl där så gör de ynka 6 poäng och sista 1.49 så blir det inga alls medans Knicks då rycker och sätter fem free throws. Vinner således matchen med +7.

Trodde man var borta från dippen, men icke då. Bara att jobba på hårdare, 0-3 är aldrig aldrig kul!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat