Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-29, 11:26   #1
Thore10
 
Thore10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ashburton Grove
Inlägg: 689
Sharp$: 2115

Sverige 2013
Stats: 230 - 162 - 21
ROI: 116.48%
Vinstprocent: 58.67%

Standard

Dagens fotboll 29/3


Tar på mig att starta dagens fotbollstråd idag.

Om 3 timmar genrepar Syrianska hemma mot BP. Man har tillgång till hela truppen förutom Nahir Oyal och långtidsskadade Robert Massi.

Tränare Özcan Melkemichel säger så här inför matchen - Vi har lagt mycket fokus på defensiven fram till träningslägret, under och efter träningslägret har vi jobbat mer med anfallet och nu vill jag se att helheten stämmer, säger Melkemichel.

BP landade igår på svensk mark igen efter en veckas träningsläger på Cypern. Tränare Roberth Björknesjö är lite skeptisk inför matchen och menar på att spelarna kan vara lite slitna efter 10 träningar och 1 match den senaste veckan.

- Det blir en liten test på var vi står. Men jag är lite rädd för att matchen kommer för tätt på vårt tuffa träningsläger

Så här startar BP

Kristoffer Nordfeldt - Tim Björkström, Pontus Segerström, Nicklas Carlsson, Ferhat Korkmaz - Dalil Benyahia, Andreas Eriksson, Serge-Junior Martinsson Ngouali, Aziz Corr-Nyang - Pablo Pinones-Arce, Nabil Bahoui.

Syrianska vill ha ett bra genrep och ett slitet BP på hemmaplan känns som ett utmärkt läge att få till det. 1.90 på Betsafe testas.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
gajle (+5), KP (+5), mattiaspolanco (+5)
Thore10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat