Ämne: NHL 29/3
Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-29, 12:23   #3
Astung
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 716
Standard

Edmonton Oilers - Los Angeles Kings
Nashville Predators - Vancouver Canucks
Tampa Bay Lightning - Ottawa Senators

Dessa kommer jag spela ikväll, och har redan spelat. Alla ligger på ML.

Tankarna är all statestik som erbjuds på diverse sidor. Just nu jobbar jag, vilket resulterar till att det blir svårt att skriva just varför.

Men kort,

Vancouver:10-1 senaste 11 matcherna! Dem har båda sedinarna i toppform och lätt MVP!(Min åsikt) Dem möter Predators som har 5-0 i sina senaste 5 spelade matcher. Vancouver har 5-2 i dem senaste möterna. Detta är lite kort, därför spelas denna matchen i ML.

LA Kings: Edmonton Oilers har inga bra siffror hemma; Edmonton is 6-16 SU in its last 22 games at home. LA Kings kommer från 7-2 I matcher, och 5-0 Mot Oilers.

LA Kings form är alltså bra, jämfört mot Oilers. Dessutom har edmonton ett par avbräck som gynnar kings. Lite kort information bara.


Ottawa: spelas ENDAST ML pgr. ett fantastiskt odds.(2.7 @ BET365) 4-2 senaste 6 spelade och 7-3 mot Tampa Bay.

Bay har 1-4 senast spelade matcher.

Så Jag spelar mycket efter statestken, men lite hjärta bakom också!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Astung den 2011-03-29 klockan 12:41.
Astung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat