Tja, tänkte starta en spelbok för mitt senaste lilla projekt. Lite kort om mig först; Hängt här ca 1 år mest för att läsa/lära. Spelat på allt möjligt i drygt 10 år (mest fotboll, hockey och en pokerperiod på 4 år). Det handlar inte om några större insatser utan är en hobbylirare.
I år snittar egna singelspelen ca 2.3-2.4 i odds. Detta är baserat på +400 spel (ROI=106%). -> Känner att jag behöver ett område för favoriterna.
Och då till sak: Inspirerad av en (kommer ej ihåg vem) som körde en femling per månad. Detta tänkte jag testa en variant på ett tag. Kommer att köra
en favorit-fyrling per vecka OCH...
...varje ingående match spelas var för sig (som en singel). Detta för att inte binda upp sig till en bookie och för att kunna utnyttja singelodds på betfair/pinnen mm. Sitter 1a matchen går insats + ev vinst vidare till nästa, tills 4 matcher är spelade. Torsk på en match = fyrlingen avslutad.
"Regler": Insats 200 SEK per fyrling. Odds omkr 1.25-1.65 (siktar på 4-5 ggr per fyrling). Försöker alltid ta i närheten av marknadshögsta.
Spelen bokförs i
https://www.sharps.se/spreadsheet/halvari-4. Läs för info om bokföring.
Aktuella bookies: Pinnacle, ladbrokes, bwin, betfair, bet365, eurobet, betsson, betsafe, unibet & staten. (kommer att utökas)
Ev lägger jag även ut lite singelspel om jag anser att bra värde finns. Endast korta motiveringar till spelen och då oftast grundade på statistik/form/oddsrörelse.
Då kör vi!