Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-02, 23:36   #3
Wanghao

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 811

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 2:

Mjällby - Helsingborgs IF

http://www.hif.se/Arkiv/news/new%20-%2011-04-02%2011.22
Citat:
Conny har som brukligt tagit ut en 18-mannatrupp till morgondagens match som ser ut på följande vis:

Målvakter: 1. Daniel Andersson, 30. Pär Hansson
Försvarare: 14. Erik Edman, 15. Markus Holgersson, 16. Joseph Baffo, , 24. Marcus Nilsson, 26. Peter Larsson
Mittfältare: 4. Marcus Bergholtz, 6. May Mahlangu, 7. Mattias Lindström, 8. Ardian Gashi, 13. Rachid Bouaouzan, 21. Christoffer Andersson, 27. Johan Eiswohld, 28. Simon Thern
Anfallare: 9. Erik Sundin, 10. Alexander Gerndt, 19. Rasmus Jönsson,

I Mjällby så är det Rosengren och Asper som skall hålla tätt bakåt och Ekenberg som skall göra det framåt. Tidigare säsonger så har det vart ett vinnande recept. Iår så väntas Rosengren vara ännu segare än vanligt (Åldern börjar ta ut sin rätt) och Ekenberg som inte är någon personlig favorit lär få det tuffare även han, en rätt så dålig spelare enligt mig men det hör inte hit.

Jag tror Gerndt och Co kirrar vinsten, men det är alltid oroande att spela emot Mjällby på sin hemmaplan och det förvånar mig inte om Bagarn inte släpper igenom någon där bak och att Ekenberg stänger in några pytsar, så fegar ur och lirar moneyline.

Lycka till !