Jag hade Dan Hardy vs. Anthony Johnson - Var ganska säker att han skulle vara för mycket för Hardy, han är en av de som kan slåss i 1-2 viktklasser högre och även om folk säker att konditionen påverkas så är det inte tillräckligt i skillnad till styrkan de har över mindre folk.
Chan Sung Jung vs. Leonard Garcia - Garcia har visserligen vunnit mot honom förr och Nam Phan som han ursprungligen skulle möta men kollade man på de fighterna så kan man tro att domarna var mutade, sen är Garcia den mest pinsamma fightern jag någonsin sett, no skill...blir han hetsig gör han bort sig.
Amir Sadollah vs. Damarques Johnson - Inte världens koll på den men känns ändå som att den va ganska säker.
Antonio Rogerio Noguiera vs. Phil Davis - Va lite valet i kvalet här, Lil nog har jag gillat o kolla på men iom att han är en gammal pride fighter + phil davis som e massiv kunde jag bara inte satsa på honom. Om en gammal pride fighter kommer gå mot en new school fighter med lite grund i wrestling så går det oftast dåligt tyvärr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|