Kan väl även tilläggas att jag till SF nästa helg satsat på
Nick Diaz vs. Paul Daley -
Nick Diaz kommer förmodligen att stå med Daley som är äckligt fräsch stående men Diaz har aldrig blivit knockad (från vad jag kmr ihåg) och han är ingen slöfock stående heller + att han har GRYM BJJ, inte många som kan få till gogoplata's i mma matcher och dessutom mot Pride Gomi.
Shinya Aoki vs. Lyle Beerbohm - Kan ärligt säga att jag inte har en jävla koll på Lyle men efter att ha kollat igenom vad folk skrivit om honom och hans record känns detta mest som en fight för att få upp Aoki i rankingen igen efter hans förra smått pinsamma förlust.
Aoki har ännu bättre submission game än Diaz, han sätter gogoplata's o omoplatas vart fan han än går.
Gilbert Melendez vs. Tatsuya Kawajiri - Har ingen stenkoll på denna men är ändå ganska så säker på en vinst i Melendez favör.
Hade en 4e match också som var Mousasi vs. mike kyle men den blev inställd pga av något med mike kyle så det sabbade mina odds lite men han har fått en ny motståndare i form av Keith Jardine och jag kan väl säga att jag är 99% säker på att han kommer fullständigt krossas av mousasi.
Mousasi har blivit kallad den nye Fedor och det är inte för inget, han slåss K1 regler mot K1 fighters fast han "tillhör" mma och han är också väldigt bra på marken. Keith Jardine har inget av det, bara en väldigt konstig striking stil.
Det är mina tipps iaf inför kommande SF
Är ganska så säker på att de går in men det är mma så allt kan hända