Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-04, 13:36   #119
iCash
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Alt. #1 och det är den möjligheten jag trodde ni skulle använda er av eftersom flertalet medlemmar har tidigare sagt att dom gärna skulle vilja donera pengar till Sharps.se. Jag är väldigt förvånad att ni valde den vägen som ni tidigare smutskastat och gjort er löjliga över men nu sitter ni där i samma båt som ROK, hur känns det?

Nu vet jag att ni inte kommer lägga ut förlorande rekar för att tjäna mer pengar men jag tycker det är lustigt med sån uppenbar dubbelmoral och är absolut inte sen med att påpeka det
Trodde du var smartare än så papaK, det är skillnad att använda affiliates som ett aktivt verktyg för att sko sig på folk som inte vet bättre än att använda det passivt och samtidigt lära ut något konkret.

[edit] Kan helt klart vara en idè med en donations knapp som ger tillgång till en reklamfri frontpage, ska undersöka möjligheten!
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat