Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-06, 14:29   #66
Boden
stolt same som älskar hojt

Bodens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av omwttm Visa inlägg
Varningens finger:
Helt rätt i de ni säger, inget snack, dom är redan klara, har festat och firat osv..
Men, som alla ni tänker, tror ni inte vissa i rögle har samma tänk? "nu åker vi och spelar av den här matchen som dom inte bryr sig om.."
Tror samtidigt att växjö vill visa att dom kan spela bra hockey fast man har firat och festat i veckan, efter alla skriverier. + Att de är deras sista hemmamatch och vill nog bjuda sin publik på en vinst.

Visst, Rögle SKA vara 100% taggade och Växjö ska vara lite slö efter firande och att inte kniven mot stupen finns där som tidigare.. Då ska de ju inte vara nått snack om vilka som vinner.. Men tror de kommer bli en tajtare match än vad många tror..

Jag avstår, men jag hoppas den sitter för er! BOL
Tror inte alls Rögle tänker att dom kommer krossa Växjö för att dom är klara, det tror inte vi heller. Rögle spelar en superviktig match för dom och kommer nog vara riktigt taggade (annat vore väldigt konstigt).

Klart Växjö vill vinna, man vill aldrig förlora. Men känslan i kroppen att man är klar, firandet som pågått hela veckan (inte sagt att dom druckit alkohol varje dag) så kommer det förmodligen vara väldigt svårt för dom att vara 110% fokucerade och laddade, vilket behövs för att vinna en match i kvalserien, vilka man än möter. Rögle är dessutom inte ett så mycket sämre lag än Växjö, då skulle dom inte ha varit och slagits om en elitserieplats så här långt in på säsongen.
Men dessa förutsättningar så är 2.20 ett mycket bra odds enligt oss iaf.

Senast redigerad av Boden den 2011-04-06 klockan 14:36.
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat