Ämne: MLB 10/4
Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-08, 15:20   #6
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 345600


Pirates har inte manga ABs den har sasongen mot lefties och man har da inte heller gjort ett bra jobb (BA pa 0.067 for laget). Siffrorna var nagot battre under ST men inte heller da over 0.200-strecket. De La Rosa ar en pitcher som far for lite cred bakom Ubaldo och han gjorde en fantastisk avslutning pa forra sasongen med nio QS pa de senaste tio. Varsasongen sag sadar ut efter en del olagliga (a med prickar pa) HRs.

Framat ar Colorado riktigt bra och man har slagit till tidigt i matcherna. Med 5.20 R/G och .271 BA bor man vara tyngre an Pirates och jag valjer att inte forlita mig pa bullpen sa har tidigt pa sasongen.
-------

Ogiltigt spel-ID: 345606


Kan inte motsta att ta Phillies till dubbla pengarna har. Cliff Lee ar Cliff Lee och Atlanta har inte fatt igang sina svingar. Braves slar .222 mot Phillies .345. Visst, det ar bara 6/7 matcher spelade men att Phillies har en het period vid plattan star helt klart. Pa de fem senaste matcherna har man fyra over .350 och man var over .400-strecket i bada de senaste tva. Tim Hudson ar en bra pitcher men ett avslaget Washington ar inte samma sak som Philadelphia. Braves kommer in med tre raka forluster mot Brewers och det ar matcher man ska vinna (3-1 eller 2-2 iallafall). Att man ar favoriter mot Lee i en sadan position kanns fel.
------

Ogiltigt spel-ID: 345598


Ar saker pa att detta kommer bli ett public-spel men bryr mig inte just nu. Reds har .317 BA men sag mycket tysta ut igar. Dessutom ar dom siffrorna mer an 20 punkter lagre mot righties. Kennedy lar inte fa en enkel resa men det ar inte oresonligt att satta ett slutresultat runt 7 runs hogst. Wood imponerade mot Brewers och bada lagens bullpen har levt upp till forvantningarna. Taket lar vara av i Phoenix men det ser inte ut att bli mycket vind.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
velpelle (+1), Shell Peppe (+1), Vlad (+2)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat