Ämne: MLB 10/4
Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-08, 16:50   #8
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fortsatter med mina props. Det kan kannas nagot lotto men i langden tror jag att det bor jamna ut sig och vardet besta.

Ogiltigt spel-ID: 345751


Som yngsta spelaren i ligan har Starlin Castro fatt en fantastisk start pa sasongen och kan vara den unga nya talang som Cubs behover (eller ja, han ar inte bara talang langre). Ett BA pa .400 efter 25 AB innebar forstas 10 hits. Under dessa har han 16 TB, 2x2B och 2x3B. Han blev aven utnamnd till NL Player of the Week under sasongens forsta vecka. Idag moter han Randy Wolf som i sin forsta match hade 3.00 WHIP och dessutom har spelat nastan lika uselt under ST.

Rickie Weeks har visserligen 19 TB pa 29 AB. I detta finns 3 HRs och Weeks ar valdigt ojamn nar det galler TB (6, 0, 6, 5, 0, 1, 1). I de sista tre matcherna har han alltsa tva TB. Idag moter han Carlos Zambrano. Zambrano har borjat sisadar med en ND och 1.33 WHIP. MEN! Zambrano har varit mycket svar for Brewers och Weeks ar endast .190 BA mot Big Z (over 42 ABs). 18 strikeouts och Weeks var dessutom 0/10 forra sasongen.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat