Självklart missade man morgonens träning pga nattens Baseball

men men, några spel till kvalet blir det iaf!
Ogiltigt spel-ID: 346400
Vettel har inte visat upp några monster tider på träningarna dock tror jag inte han har gett allt ännu och kommer definitivt finnas med i diskussionerna när vi närmar oss slutet av Q3. Förutom Vettel tror jag att Webber, Button, men framför allt Hamilton kommer att vara med och göra upp om polen.
Efter samtliga träningar tycker jag att Webber och Hamilton bör ha en likvärdig chans som Vettle att placera sig i pole medan Button kommer lite bakifrån. Tycker därför att detta spel känns bra då eventuella andra överraskningar kan ske om det till exempel kommer regn i Q3, vilket det enligt rapporter fortfarande finns en risk för.
Ogiltigt spel-ID: 346402
Av de förarna som nämnts ovan så tror jag absolut mest på Hamilton och tycker att 6.13 var för högt för att avstå ett mindre spel också. Förhoppningsvis slår regnet till under Q3 då jag tror att Hamiltons chanser till pole ökar då.
Ogiltigt spel-ID: 346401
Tycker den forna världsmästaren har gett ett bättre intryck och positivare kommentarer än sin lagkamrat. Sen har han även placerats sig bättre än Rosberg under samtliga träningar.