Citat:
Ursprungligen postat av Badass
Ett sådant underlag kan ju inte vara statistiskt säkerställt - kan inte vara så många matcher som kan, jämförelsevis, vara i närheten av denna dignitet som denna eventuella final är/har...
På helt neutral plan är jag beredd att hålla med dig, men inte när matchen sker på engelsk mark och på en arena där de firat STORA triumfer förr...
Jag tror helt klart att United har en fördel här - de behöver inte flyga till ett annat land med allt detta innebär. De behöver inte anpassa sig till något som helst som inte är engelskt - de kan ladda upp som inför vilken match, i england, som helst!
Det är en arena som de är väl förtrogna med och har många positiva minnen från. Detta är nog den största fördelen... Detta blir som "vilken" bortamatch som helst för United - inom riket...
Vad, fan! Trodde på vad jag skrev ovan, innan jag började räkna på oddsen, och självklart tar även jag ett odds på runt tre gånger på Man U, mot runt 1.70 på Barcelona...! Alla dagar i veckan!
Glöm mitt inlägg - trodde jag var smart...!
/Badass
|
Jo det är statistiskt säkerställt enligt de studierna, annars saknar de ju poäng. Baserade på samtliga matcher sedan CL startades och PL startades i början på 90-talet.
Citat:
Ursprungligen postat av Zimond
Dom lär väl knappast stå i 3 gånger degen dock?
|
Står de lägre, vilket jag tror, är det ju än bättre då jag köpte 5.26 på betfair