Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-10, 13:08   #84
Overkill
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av potatisodlarn Visa inlägg
Känns som att ni hypar Sajfudinov lite väl här. Gregen slutade 5:a i GP förra året! Det svårt att veta var Sajfudinov står nånstans efter förra årets struliga säsong. Samtidigt så är Greg en pålitlig förare med hög lägsta nivå som vi precis vet vad han går för. Skulle vilja veta vad högsta oddset på Greg är. Kan finnas värde där.
Givetvis kan det kännas lite så, men killen är så otroligt duktig när han väl är skadefri. Tycker bookies dels "dissar" hans chanser till en fin slutplacering i GP-sammandraget 2011 och dels att han ska vara än större fav mot Hancock än vad han är i skrivande stund.

Som jag skrev i reken, jag håller honom redan som en bättre förare än amerikanen. Han har bättre fart på banan och de nya ljuddämparna bör inte påverka det nämnvärt då han är liten och inte väger massivt så det är snarare så att det kommer gynna honom med dessa i år.

Hungern att visa sig från den bästa sidan när han fick föregående säsong förstörd av skador lär vara riktigt stor dessutom för ryssen.

För övrigt, när han väl körde 2010 så tycker jag det såg riktigt bra ut och det finns mer att ta av under 2011 när han väl är 100% fit.

Om man ska se hans skadefrånvaro 2010 från den ljusa sidan en liten stund så lär han ha lärt sig ett och annat. Funderat en hel del i lugn och ro på vad han kan/ska/måste förbättra under 2011 osv.

Alla har vi dock olika åsikter och värderingar angående spel, det är bra att det blir diskussion i tråden om rekarna vi skriver.

Tack för din feedback, potatisodlarn.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat