Citat:
Ursprungligen postat av Badass
HPT:
Glömde fråga detta; Vad skiljer ditt system mot Jokersystemet? Vilka, om det är så, andra parametrar har du i ditt system? Streckbarheten tycker jag verkar vara en riktigt bra idé!
Ser efter en kort genomgång att det är mycket att gå igenom innan jag ens är i närheten av att använda detta system... Det verkar finnas en rad extra finesser på HTP-systemet - vilket anser du är den största, enskilda fördelen med ditt alster?
Gillar även mallsystemet. En fråga till; Det Jokersystemet kallar "Garanti-%" är det "intervall%" hos dig?
Ursäkta om dessa är "dumma" frågor men är ganska ny på både Jokersystemet och ditt!
Kommer absolut testa ditt framöver, men behöver mer kött på benen innan...!
Ha det bra!
/Badass
|
Av uppenbara skäl är jag själv inte Joker-användare... ;-)
HPT är byggt med den allra senaste tekniken, och grundtanken är att det ska vara billigare, bättre och enklare att använda än konkurrenterna. När funktionerna för bolagsspel kommer på plats tror jag inte att HPT har mindre funktioner än något annat program, snarare tvärtom. De som har använt båda programmen är nog mer lämpade att svara på den frågan. Jag välkomnar alltid synpunkter och förslag på hur jag kan göra programmet bättre.
Jag kan bara gissa att garanti% är till för system där man inte har garanti på alla rätt även om villkoren går in (motsvarande R-system på Stryktipset). Sådana system finns inte i HPT, och det är inget jag tänkte införa heller, eftersom man för in en slumpkomponent...
Det enklaste sättet att komma igång med HPT är att titta på exemplen som man kan ladda in i programmet under "Hjälp" i menyn.