Citat:
Ursprungligen postat av Badass
Alla med någon sorts vett i skallen förstår ju att denna sida just nu drivs med en agenda - denna agenda stavas självklart "medlemsköp", där varje individ som vill ta del utav sidans rekar, får betala för dem - om dessa sedan är ett par utvalda rekare, eller inte, det får framtiden utvisa - men ingen skall ju försöka få mig att tro att denna sida i framtiden kommer vara helt gratis...! I alla fall inte hela sidan, med alla rekar synliga!
Jag anser inte att detta är av ondo - bara sidan kan leverera bra tips, kontinuerilgt! Priset får ju dock inte vara för högt!
Men så fort någon kommer att dementera detta så blir jag enbart trött - för ingen av sidans ägare vet någonting om detta - i alla fall inte i nuläget!
/Badass
|
Ingen av sidans ägare vet något om detta, men du gör? Och man får inte dementera ett spekulativt påstående för att du blir trött?
Snurra till de lagom, crew rekar inte regelbundet och skulle de velat ha betalt hade väl det blivit verklighet innan serverflytten.
Sen om det införs medlemsköp i framtiden låter jag vara osagt, men det är inte så lite konspiratoriskt att påstå att crew jobbar efter en dold agenda som de inte ens är medvetna om.