Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-12, 13:30   #108
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickvaen Visa inlägg
Med risk för att låta lite för fördomsfull så vill jag tro att varenda invandrare håller på Gurkan. Jag vill också tro att de främst är folk med invandrarbakgrund som främst röstar när de kommer till utröstningar av olika former i tv. De känns väldigt osvenskt på något sätt att ringa in och rösta, men vad vet jag?
Känns väldigt osvenskt? Melodifestivalen hade väl uppemot en halv miljon röster varje lördag. Mycket invandrare som röstade där tror du?

Ja, du låter fördomsfull. Gurkan har bordsskick som en illa uppfostrad griskulting och framstår som en av de mest obildade människor jag sett på tv (och då finns det ju en del spån att konkurrera med). Skulle du som invandrare vilja att den killen är med på prime time och spär på folks fördomar om invandrare.

Personligen tyckte jag Gurkan var lite rolig i början men det blir fort gammalt som det mesta man får se varje dag, håller med föregående talare här i tråden om att folk nog tröttnar på killen som är pajas HELA tiden. Har ingen favorit själv direkt, har slutat titta nu när den sociala delen gått in i en grymt ointressant fas. Tror mycket på Peter som vinnare ändå, många killar av liknande slag som kommit långt tidigare år om jag inte minns fel. Rodney är ju ett intressant exemplar som gör att det händer lite saker, men han kommer nog få svårt att intressera tittare när det börjar bli tunt om folk i huset.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat