Tankte gora en samlingstrad da ingen annu verkat vara pa G. Misstanker att Pinnacles "franvaro" paverkar. Skriver kort-kort om varje spel:
Ogiltigt spel-ID: 350454
Klart overodds med tanke pa hur lagen spelat. Tillman ar en intressant pitcher och jag tror och hoppas han kan ge Yankees en chans har. A-Rod tillbaka men O's trupp gar inte av for hackor heller.
-----
Ogiltigt spel-ID: 350474
Ironiskt nog spelar jag ocksa en Yankee i en prop. Cano ar en av varldens basta spelare och Jones ar det inte. Halften av Canos 12 hits har varit extra bases och hans BA ar betydligt hogre an Jones'. Burnett har storre problem an Jones.
-----
Ogiltigt spel-ID: 350477
Esmil Rogers gjorde en bra insats senast och kan mycket val fortsatta pa den vagen. Niese inte lika imponerande och aven om det inte ar Phillies han moter idag sa har Rockies sett hyffsade ut offensivt (aven mot lefties). Nastan dubbla pengarna kanns helt OK.
-----
Ogiltigt spel-ID: 350485
Likvardiga pitchers i mina ogon. Quentin betydligt battre (har dock inte sett Cahill mer an ett handfull ganger) och arets siffror visar det. Matsui ar i slutet av sin karriar och har sett riktigt seg ut i de ABs jag sett i ar. Helt klart overodds.
-----
Ogiltigt spel-ID: 350459
Chunichi forlorade nagot ovantat sin premiar och nu ar man ute efter revansch. Nakata hade ett stralande sasong forra aret och jag tror hans grejer bara blir battre. Oka ar val ingen topp-pitcher men Chunichis offensiv sag blek ut och laget forlitar sig mycket pa defensiven. 9,5 kanns i hogsta laget och jag tror inte det blir mer an 6-7 runs totalt.
-----
Ogiltigt spel-ID: 350464
Seibu ar det battre laget har och dagens tva starters ar hyffsat jamnlika. Dock gillar jag (som vissa redan vet) att spela emot icke-japanska pitchers och jag tror Wolfe kan fa det svart med strikezonen. Lions offensiv igar var formidabel och om bara halften av den syns imorgon bor detta spelet ga in.
-----
Oddsen pa de japanska matcherna lar ga upp och ner ett tag nu men forhoppningsvis finns de i samma niva som det jag spelade (eller battre!) innan matchstart.
Sa vad sitter alla andra filurer pa?