Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-13, 04:58   #8
apmongo

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 341
Standard

aa ...enda överraskningen var att det blev lika mellan Jardine och Mousasi, även om han fick en poäng borttagen tycker jag ändå att han vann rundan och borde vunnit matchen, bara o jämföra ansikten

...UFC 129 kommer vara betydligt svårare att betta på dock, på pappret ser det lite halvlätt ut men jag tror att i Couture vs. Machida kan det gå hur som helst.

Randy har ju verktygen för att vinna på sitt (imo tråkiga) sätt med dirty boxing och bara dra ut till ett decision. Sen har ju Machida även bra chans att komma undan det där också.

Sen GSP vs. Shields är jag lite dragen på asså, allt säger att GSP borde vinna men har läst för mycket fanboy kommentarer om shields + att han faktiskt är bra på marken så det har satt sig en konstig känsla på vem jag ska välja.
Jag tror dock inte att jag skulle kunna förmå mig att välja Shields, skulle i så fall vara som en nödlucka i en singel utöver mina andra matcher då de förmodligen kommer ha låga odds.

2 av de återstående matcherna (Aldo v. Hominick + Bocek v. Henderson) har jag en ganska klar uppfattning om vad som kommer hända.

Matyushenko vs. Brilz får jag titta lite mer på.

...har du hört att Fedor möjligtvis ska ner till LHW och möta Hendo :P ...vattnas i munnen
apmongo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat