Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-13, 06:44   #15
SuprMario

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2500
Standard

Citat:
20mph L to R vindar i ATL kan ställa till det. Så, RHBs som kan gå opp. field och LHBs som drar bollen (enklare) kan få sig nån oväntat HR. Marlins spelar med både Hanley och Stanton från start, men har för det mesta en R-orienterad lineup. Braves har totalt 6 stycken L + switch.
Volstad gillade inte att spela borta förra året...Hanson har haft ryggproblem i början
Jag tycker det är fantastiskt att läsa, för en som inte är insatt i denna sport fattar jag ingenting - och jag vågar erkänna det...haha
Det är som en pokerspelare pratar med en "vanlig svenssson". Jag satt UTG och och raisade men cutoff slog om mig, då plötsligt BB gick all in, självklart foldade jag och tiltade...

Har sett att gärna US sports rekare gärna kör med förkortningar i de flesta lägen, ibland ( jag tror rätt ofta) så hänger den oinvigde inte med för 5 öre, inget ont menat men kanske vi dödliga skulle kunna hänga med bättre om det skrevs på svenska?

Fast det är väl kanske upp till var o en att hänga med i terminologin i respektive sport...

Keep up the good work!
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat