Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-13, 14:59   #158
kingscania

kingscanias avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
På sätt och vis ja, det kan jag hålla med om, men summa summarum så kvarstår faktum att sidan är så stor & kräver mycket programmering (utvecklings mässigt för framtida nyheter och potentiella betting verktyg som vi ej insåg i början att det behövdes) i dagens läge att den inte går att bedrivas ideellt längre och köras på en $10 hostgator server för att konstant öka kvalitén.

Alternativen går att diskuteras sönder och vi jobbar nästan mer med sidans utveckling än vi lägger i chat & forum atm för att utveckla till det bättre.

Om man ser det sidan i en negativ utveckling eller har någon annan feedback så ge admin eller rätt tråd en shout.

Det förstår både jag och de flesta här inne. Grejen var ju bara den att ni nog skulle ha gått ut med detta innan. Skrivit ett stort inlägg från alla inblandade där ni förklarade förändringarna som komma skall, samt VARFÖR de var nödvändiga. Bara något att tänka på inför nästa utveckling av sidan....

Det viktigaste nu tror jag är att debatten får flöda fritt, samt att ni löpande informerar om tankegångar osv angående sidan. Detta så att så många som möjligt kan vara med i diskussionen och få sin röst hörd.

Likväl, sidan har blivit förbannat bra.... bara för detta!

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat