Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-14, 18:49   #11
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-04-14 Chris Capuano (Mets) - Jorge De La Rosa (Rockies) (MLB)



Datum: 2011-04-14
Tid: 21:10
Sport: Baseball
Land: USA
Liga: MLB
Match: Chris Capuano (Mets) - Jorge De La Rosa (Rockies)
Period: ft

Spel: Chris Capuano (Mets) ML
Insats: 1.00
Odds: 2.180
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Tycker det finns mycket varde i denna prop. Det handlar alltsa om flest strikeouts i forsta inningen endast mellan dagens tva lefties.

Jorge De La Rosa har tva starter och det har blivit 7 K's totalt. Senast blev det 2 pa 5 IP mot Pittsburgh, innan dess 5 K's pa 5.1 IP. Finns ingen lineup annu men det om vi utgar fran vilka som spelade forsta matchen blir det Reyes, Murphy och Wright. Av dessa ar det egentligen bara Wright som har tendens att svinga (13 pa 45 AB). Totalt har de tre forsta battersen 21 SO's (Reyes och Murphy 4 var).

Chris Capuano ar en intressant pitcher och jag tycker det ar kul att Mets ger honom chansen (aven om de inte har mycket val i dagens lage). Capuano har nastan samma K/IP som De La Rosa och fick med sig hela 8 stycken i sin enda start for aret (mot Washington forra veckan). Capuano moter med storsta sannolikhet Smith, Fowler och CaGo. Dessa har tillsammans 24 SO's relativt jamnt fordelade.

Props nar det handlar om en inning brukar jag tycka ar lite lotto men har tycker jag anda det finns lite varde. Ron Kulpa ar inte direkt en hemma-ump men att Capuano har fordel av att spela i New York ifragasatter jag inte. Stor chans for push men jag testar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+20)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat