Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-05, 17:11   #84
Betongbarn
 
Betongbarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne!
Inlägg: 486
Sharp$: -1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av supergustaf Visa inlägg
Du går bra mr förort. Jag har hållt med om många av dina spel men de jag inte gjort det har du bevisat mig fel. Börjar bli lite irriterat imponerad!
Tack för de fina orden, förort for life min vän

Frankrike Ligue 2
Nantes - Brest
Asian handicap Brest + 0.25 (+ 0.0 + 0.5) @ 1.80 600:- (4u)

Motivering: Först formen senaste fem spelade...
Brest: W-W-D-W-W (Krysset kom mot Metz som inte förlorat hemma ännu)
Nantes: L-D-L-L-L

Nantes erkänst svåra på hemmaplan, har även vunnit tre senaste mötena lagen emellan. Är dock klasskillnad på lagen, Brest placerade 2:a i ligan med +13 i målskillnad, Nantes placerade 10:a i ligan med -4 målskillnad.

Brest helt ordinarie lag idag, har även fördelen av att de sluppit skador i år och i princip kunnat spela med samma trupp hela säsongen. Vet inte hur skadeläget är i Nantes.

Nantes har inte varit bra på sista tiden, förlust senaste mot Istres som ligger näst sist i ligan (på bortaplan), tidigare X hemma mot Vannes som ligger på 16:de plats (av 20), förlust innan mot 11:e placerade Clermont (bortaplan), innan förlust hemma mot 12:e placerade Angers.

Brest har däremot bankat ner 6e placerade Alres, 4e placerade Le Havre...

Rak 2:a på brest ger över 3.5 gånger pengarna, jag vågar mig dock inte riktigt på den, tror att det blir kryss här men om någon vinner detta så ska det vara Brest. Kör därför asian hcp +0.25.

Cred till NikoBellic som hjälpte mig reka den här!


Statistik
W/L/P: 5-4-1
Totalt:: +4U
Levande: 13U

*Fotboll
ITA Serie A: 1-1-0
ENG FA Cup: 0-1-0
ENG Championship: 1-0-0
FRA Franska Cupen: 0-1-0
BEL Pro League: 1-0-0
INT Vänskapsmatcher: 1-0-0

Dubblar: 1-1-0

*Ishockey
FIN Sm-Liiga: 0-1-
0
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng