Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-15, 20:08   #54
tino

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 2463
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
edit: kan det vara så applikationen missade matchen ifall krysset rasat "för snabbt" hos samtliga bookies?
Antingen att det sjönk för snabbt så att programmet inte hittade, alternativt att andra kriterier jag har ställt in inte identifierade spelet. Har ej analyserat det specifika fallet.

Citat:
Ursprungligen postat av henkiee5 Visa inlägg
Håller på med samma sak själv. Något man måste komma ihåg är dock att du nu spelat med samma insats på alla matcher, stora som små. Flera av de matcherna du spelat på har säkert en en maxinsats på några hundra kronor och det är också där som det svänger mest pga den låga limiten imo. Det blir lite missvisande när insatsen är såpass låg. Därför måste man nästan testa detta rent praktiskt för låta sig begränsas av en marknads maxinsats för att få en bättre uppfattning. Eftersom teorin i sig funkar kommer du vilja maxa varje bet-tillfälle (med beaktande av money management såklart) och då kommer vissa av dessa matchers låga maxinsats sätta köppar i hjulen för att nå den höga ROI du räknat med.
Roligt att du håller på med samma sak själv! Kör du "manuellt" eller har du byggt ett eget program för att hjälpa till?

Är medveten om problematiken med limiteringar som gör att man inte kan flatbetta med högre insatser. Jag har kört med riktiga pengar vid sidan om och plussat, men givetvis just upplevt detta problemet.

Man kanske kan applicera något MM-system för att möjliggöra placering av fler bets? Tänker t.ex. på 2-6 systemet som florerar mycket på forumet, där kan man ju utan problem få igenom åtminstone första 2 betsen i serien och ändå ha hyggliga insatser och köra dom större insatserna där man ej är limiterad. Vill poängtera att jag är fullt medveten om att systemet inte gör så att man vinner mer, men kan ev. vara ett tänkbart alternativt här även om jag generellt är mot sådant och föredrar att flatbetta. Vad tror ni?

Citat:
Ursprungligen postat av Jakob_87 Visa inlägg
Mycket bra jobb! Har du använt dig utav något program du betalar för som har fungerat bra eller kan rekommendera?
Tack! Jag har byggt applikationen på egen hand och har aldrig testat att betala för någon liknande applikation, eller sonderat marknaden för den delen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)
tino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat