Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-19, 17:36   #1035
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rass Visa inlägg
Bonne

Ja fattar inte hur du orkar kasta massa skit på andra spelare och spelsidor.
Konsentrera dig på denna sida och gör den bättre istället så kommer folk komma till dig ändå.

Du snacka förut om att holm hade massa banners på sidan vad har du själv nu då ? Jo samma sak.

Man blir inte stor av att snacka skit utan stor blir man om man förkännar de så forstätt att jobba på utan massa skit snack om andra.

MvH Rass
Hej pimme/Jvk,

Nu vet jag inte hur enspårig du är, men jag kan göra två saker samtidigt, både håna andra och utveckla Sharps. Jag är med och driver Sharps för underhållnings skull och inte för att tjäna pengar; varför försöker du eliminera min motivation?

Jag ser att du har svårt att stava till koncentrera vilket tyder på brist på intellekt, men du måste väl ändå kunna skilja på äpplen och päron eller? Jag har aldrig snackat om det skulle vara något fel på banners specifikt (hallå, vi har haft banners på sidan sedan i princip dag ett ) utan det är utformningen och motiveringen bakom som jag ställt mig frågande till.

Nu vet jag inte riktigt om vi ska ta din lågstadielärares "visa" ordspråk som rena fakta, men jag kan låta dig meddela att varje gång det blir drama, vare sig det är med R&K, Genuinebetting eller vem nu annars det kan vara så VÄXER Sharps i en snabbare takt än utan därför att fler folk får nu vetskap om Sharps och inser vilken skitsida de har hängt på tidigare.

Så, nu var jag lite extra elak eftersom det här faktiskt är min hörna och jag bestämmer, tråkigt va.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+10), Hjosse (+5), performance (+5), capital-pb (+5), bokis29 (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat