Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-19, 22:04   #1044
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henkiee5 Visa inlägg
Det är väl ganska uppenbart att det som skiljer Sharps mot RoK är att RoK vill tjäna pengar på sina medlemmar. Om deras medlemmar inte förstår bättre så är det upp till dem. RoK kommer givetvis dra lögner hit och dit, allt för att inte tappa ansiktet men vad är problemet med det. De lurar folk att spela på för dåliga odds jämfört med den verkliga sannolikheten men det gör ju vilket spelbolag som helst. Alla kan ju inte vinna när det kommer till betting (någon måste betala priset så att spelbolagen inte uppgraderar sina rutiner till det bättre) och för mig spelar det ingen roll om det är någon random eller någon av RoK's medlemmar som betalar det priset. Har man en låg moralisk standard så tycker jag inte idén är speciellt dum och den funkar ju uppenbarligen annars hade de inte haft såna megabonusar. Kanske är lite konservativ här men ser hellre att Sharps fortsätter vara relativt litet men med väldigt bra kvalitet på spel och rekar än att alla som sportsbettar i Sverige börjar hänga här. Någon måste betala priset till bolagen helt enkelt.
Håller med om att Holms idé är bra, det moraliska lämnar jag utanför. Men nog fan har han hittat ett enkelt sätt att tjäna pengar utan vidare ansträngning.

Ser också gärna att någon betalar priset, utan loosers inga vinnare. Däremot kommer sharps inte lära hela svenska folket att bli vinnande. För få människor klarar grinden, har tålamodet och disciplinen.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat