Känner samma sagt om Iceland, även om jag gadera den med lycka sist på V64. Trodde dock mkt på den sist på V75 och den hoppa.
Idag känns det som det är betydligt sämre emot och att han blir släppt till spets om han inte tar den själv känns ganska säkert. Harpes Joker hade ingen chans mot local conch sist och bäst chans till vinst/plats är om han släpper till Iceland, vilket jag är ganska övertygad om att han gör. Väl i spets ser jag ingeting som kan hota, oavsett om han springer med optimal "mössa"(huvudlag). Men visst finns alltid galopprisken, men segerchansen känns helt klart större än de senaste starterna.
Mugger M.M har bra vinstchans felfri men given att gadera, tråkig strykning av New shadows som imponerade sist. Kens kaliber aningen bortglömd efter två raka galloperoch felfri ett hett segerbud som måste med på alla kuponger !
Spetsstriden avgör sista avdelningen. Spikar Aggas dyring är det "slut". Dock tror jag att Adielsson med Democrat kommer spetsa och blir därför första häst. Everts party sock hade varit intressant spetsbud med bättre kusk, kan dock vinna ändå, var ruggig senast.
Har ni mina spontana tankar =)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av donkyklonk den 2011-04-20 klockan 11:19.
|